reklama

Piano s reklamou?

Sedím si niekde v zahraničí na lavičke v parku a s vďakou čítam aktuálne spravodajstvo najčítanejšieho internetového denníka. Teda aby som bol presnejší, čítam SME.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)

Napriek najnovším pravidlám dátového roamingu, predplatená dávka dát sa míňa a míňa. Ešte šťastie, že som v únii, inak by som vyšiel na psí tridsiatok, alebo sa na celé SME vykašľal. Áno prave kvôli SME samému.

Šľak ma ide trafiť, keď sa po každom prekliku objaví fešácka tvár niektorého z redaktorov, alebo vypúlené oči známej redaktorky a vyzýva ma vypnúť blokovanie reklamy.. Áno poznáte to iste aj vy. Je to tento obrázok:

Obrázok blogu

Ale prečo by som tú reklamu mal povoliť? Prečo by som si mal nechať do hlavy natláčať kdejaké voloviny? A navyše, prečo by som mal na tie slaboduché reklamné spoty míňať dáta?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Milá redakcia, blokovanie reklamy nevypnem. Chápem, že z reklamy žijete, ale ja si platím PIANO!!!

A vôbec, prestaňte ma špehovať, aký soft mám zapnutý. Dobre?

Tibor Javor

Tibor Javor

Bloger 
  • Počet článkov:  370
  •  | 
  • Páči sa:  17x

Človek s niekedy iným pohľadom na tradičné hodnoty. Spoznáte ma aj pod nickom "commandcom". Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáFotografieVšeličoZamysleniaPotulky

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu