reklama

Zabudnuté bratislavské pohľady

Stačí prejsť o jednu či dve uličky ďalej od obvyklých trás turistických skupín a dýchne na vás stáročná atmosféra starej Bratislavy. Akosi čistá, a prostá hluku a vôní reštauračných terás či mondénnych shopingov. Zabudnutá krása oprýskanej omietky a mystických zákutí. Veru, táto atmosféra sa ťažko fotí...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)
Obrázok blogu

Do tých uličiek chodievam s fotoaparátom už pár rokov a vždy dokážem nájsť iný pohľad. Možnože som aj vďačný za to, že mnohé z domov sú temer na spadnutie. Je to veľmi kontrastné a fotograficky zaujímavé. Ťažko povedať, ale zdá sa mi, že na zachytenie tejto nálady sa asi najlepšie hodí klasická manuálna analógová zrkadlovka a dobrý film, ktorý sa dá technicky kvalitne skenovať. Skúšal som aj digitál, ale ten akosi tú náladu odfiltruje... Ponúkam zopár záberov tak, ako som ich zachytil klasicky na „celuloid“... Bez akýchkoľvek úprav.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kliknutím sem alebo sem sa priamo presmerujete na moje stránky, kde nájdete ďaľšie obrázky z týchto uličiek a môžete ich aj ohodnotiť...

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu


 foto (C) Tibor Javor

Tibor Javor

Tibor Javor

Bloger 
  • Počet článkov:  371
  •  | 
  • Páči sa:  20x

Človek s niekedy iným pohľadom na tradičné hodnoty. Spoznáte ma aj pod nickom "commandcom". Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáFotografieVšeličoZamysleniaPotulky

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu